CarHistory.us.org Reviews

CarHistory.us.org
Based on 54  Reviews



Review It

Related Articles

54 ‘CarHistory.us.org’ Reviews
Sort Reviews By:
review author image
1 Review

Overcharged me!



October4, 2019

I was supposed to be charged $1.00 But I was charged $18.95. No explanation of why the ripoff

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
October 08, 2019

Hello Te

I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures.

My goal is to ensure every customer has a good experience, please contact me personally if you do not receive your full refund and I will ensure this is taken care of for you:

[email protected]

Thank you

Karmen
Manager
Carhistory.us.org

Your Comment
review author image
1 Review

Another Scam



September25, 2019

They say $1.00 for report and turn around and charge you $18.95. This is a scam and fraud why isn't this company stopped this is against the law.

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
September 27, 2019

Hello Penny,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen
Manager
CarHistory.us.org

Your Comment

review author image
1 Review

Another Victim !!!



September13, 2019

I should have known better, I paid my dollar for a report that was not only incorrect but incomplete. I was then told via email to use the "Autocheck" report and that "any expense would be promptly reimbursed" by Car History Records.So I spent the $25 for an Autocheck, emailed the receipt, and was told "please contact our manager for further assistance".

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
September 27, 2019

Hello Jody,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen
Manager
CarHistory.us.org

Your Comment
review author image
1 Review

Unauthorized Charges



August3, 2019

Be Ware, I was reviewing their website and thought I was trying the free vin look up as I was interested in purchasing a used car. Somehow I got charged $1 and then an ongoing monthly charge of $18.95 which I no way authorized. I remember about a $1 lookup fee but didn't think my credit card went through. I contacted my credit card company and they will dispute the charge and issue me a new credit card. I also contacted the company and they were happy to cancel the charges but I will wait and see what the credit card company says when they issue me my new card. This was very sneaky on the part of the website and I believe this is false advertising. It seems like if you do one vin search they automatically bill you the monthly fee when it was never authorized nor was it mentioned in any on line documentation at the time of the vin search.

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
August 06, 2019

Hello Donna,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen
Manager
CarHistory.us.org

Your Comment

review author image
1 Review

Mislead



June25, 2019

As with most of the other reviews, I was of the understanding that the report was $1, but when I checked my bank account it showed up as $18.95! Nowhere on their site did it indicate that that was the charge. When I disputed this they were very polite and accommodating. We will see, though, if they did, in fact, close my account, void and remove the remaining charges.

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
July 03, 2019

Hello Zoey,

I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures.

My goal is to ensure every customer has a good experience, please contact me personally if you do not receive your full refund and I will ensure this is taken care of for you:

[email protected]

Thank you

Karmen
Manager
Carhistory.us.org

Your Comment
review author image
1 Review

Definitely a scam



June17, 2019

Paid the $1 for a car report in April. Actually, the report wasn't too bad.
Found out about the $18.75 charge when I got my CC bill. Paid it because I did use the service for the one car.
Just found out about a second charge in May for $18.75. Filed an unauthorized charge with my financial institution.
Then I found this website. If this continues to be a problem, I will file the form with the US Gov Internet rip off people.

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
June 19, 2019

Hello John,

I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures.

My goal is to ensure every customer has a good experience, please contact me personally to receive a full refund: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
Carhistory.us.org

Your Comment

review author image
1 Review

carhistory.us.org is a scam!



May21, 2019

I pursued a $1 VIN report with carhistory.us.org and have spent over an hour with an online assistant trying to get reimbursed. I was told there was no phone #s for any of the managers, and that I could only communicate through email. I so regret the decision to believe I could get a $1 report. Caveat Emptor, this is a deceptive outfit.

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
June 03, 2019

Hello Uglow,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen
Manager
CarHistory.us.org

Your Comment
review author image
1 Review

Scam artist ripoff!



April14, 2019

Do not use this site. If you have they will charge you $18.95 even though they claim it's a $1 charge. In addition to that Both cards that I used said they were declined yet they charged me anyway so now I have to worry about my other card being charged too. I called them and they claim they're going to give a refund within 3 to 5 days. I'll be checking back and reporting them as necessary!

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
April 23, 2019

Hello John,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen
Manager
CarHistory.us.org

Your Comment

Leave a Review