PropertyRecord.com Reviews

67 ‘PropertyRecord.com ’ Reviews
  • Sort Reviews By:

Tax value and information on schools
September 25, 2021
This was one of the best property reports I’ve gotten for this property. Very impressed with the attention to details this report generated. Thanks

Comprehensive Property reports
September 24, 2021
The report was complete and super helpful. The only downside of the web interaction was the non-disclosure from my perspective of automatically being enrolled in a 12 month program with $18.95 monthly fees.

Getting Property Records the Easy Way
September 22, 2021
This was the easiest retrieval of information I've come across. Just log in, put in your information, pay a $1 fee and it is emailed to you. I am very pleased with this process.

Title Button no op
September 22, 2021
Website not consistent, causes user to jump around. Button at bottom of report says “title review”. Only goes to this screen

Property info at your fingertips!!
September 18, 2021
The process was very user friendly. The results were delivered timely and the cost was minimal.

Don't fall for it
September 13, 2021
Zero stars actually. A complete fraud. I signed up and before I received my so-called report my credit card was charged $18.95 when they said it cost $1.

Constance L September 18, 2021

I wish that I had read this first. They hit me for $23.95 instead of the $1 that they said it would cost.

Haven't see the title so I can review...
September 9, 2021
I was thinking that I would receive Building Permit information so that I could make sure all the building permits were obtained and signed off.

ownership, square footage and value of the property
September 9, 2021
The report is what I needed to continue my request to the county to make the changes to the deed and taxes. Thank you for the fast report

They are paying search engines
September 2, 2021

Everyone, they are paying search engines for a high placement, report them to the search engine and have them de-listed.

TOTAL SCAM! Just add me to the list. Nowhere in the entire process did they mention you were signing up for a subscription @ $18.95/month. I canceled immediately and said if they charged me more than the $1.00 I agree to, I would do a chargeback.

Scammed
August 24, 2021

I feel like I was scammed. I signed up for $1.00 then I was immediately charged $18.95!! I want this subscription cancelled.

Francette

Deceiving
July 8, 2021
The link to PropertyRecords.com was on my County Website and seemed to be legitimate. Stated that there would be a $1.00 charge for the service and NO mention of any subscription or ANY other charges to my card. They charged my credit card $18.95 for basically information that is already public records. Very deceiving and underhanded.

Daniel H August 09, 2021

I had the same thing happen. Were you able to stop the charge? If so, what did you do?

Daniel H August 07, 2021

I had the same problem. Did you get it taken care of? If so, how?

Daniel H August 07, 2021

I had the same thing happen. Were you able to stop the charge? If so, what did you do?

Larry G August 01, 2021

Exact same thing with me. I found out they had charged me $18.95 per month for 7 months, but I only ordered a single month. SCAM ARTISTS!

Scam
June 23, 2021
Sneaky and underhanded way to scam people out of $20. "It's $1 to sign up for the service and $18.95 for the report." Nowhere on their site did I see any information about an additional charge, and when you fill out credit card info, only $1 is listed. I was only funneled through to this place because somehow they are visible on the county website. I called Customer Service and was told I'd get a refund, but what a waste of time.

Cody June 30, 2021

Hi Pamela,

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. Please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected] if you have not received your refund yet or if you have any questions or concerns.

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

Run away! Run away!
April 1, 2021

Yes, I too fell for this scam. Propertyrecord.com somehow got listed above the county assessor's site I was actually looking for. I went ahead and tried to locate the info on a property I used to own -- for the promised $1 charge. They had NO information for me, could not find the property records, and informed me they were going to charge me the $18.95 for their supposed services. Oh, no you won't!

I complained via text to this outfit, demanded a refund pronto, then went to my bank and cancelled my debit card. In the future, I will be VERY carful that the website I open is the one I want!

Cody April 15, 2021

Hi Eileen,

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. Please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected] if you have not received your refund yet or if you have any questions or concerns.

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

Scam Company
March 23, 2021
Fell for the scam to, agreed to $1 charge and find a $18.95 charge on my account tonight. I will be disputing the charge first thing in the morning.

Cody April 15, 2021

Hi Shelly,

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. Please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected] for a full refund.

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

Unauthorized charge on my card
February 20, 2021
I was also charged $18.95 when it only says $1 per report with other mention of any other charges even when putting your card information says the total is $1 this is very misleading and a scam tactic that is just unacceptable.

Cody March 02, 2021

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. Please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected] for a full refund.

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

Watch your debit card usage daily!
February 4, 2021
This is a total scam. This was started by a web site without my knowledge. Charges kept coming every month ($18.95), even jumped over to a new debit card after the scam was noticed on my canceled card.

Cody February 09, 2021

Hi Dale,

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. Please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected] for a full refund.

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

I fell for the $1 scam, too.
January 2, 2021
Wish I would have come on here first and read about the $1 scam. I fell for it too and got the $18.95 charge. They say they are crediting my account, but we will see.

Karen A January 22, 2021

Hi Kathryn

I too fell for the scam! I have been promised a refund of the $18.95 since December 22, 2020 (several times). It is now January 21, 2021 (1 month) and still no refund. I am going to file a compliant with the Better Business Bureau. I'm sure you and I aren't the only ones that are waiting for a refund. I thought I was getting on the Nevada State website at the time.

Cody January 05, 2021

Hi Kathryn,

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. I am glad you are being refunded. If you have any further questions or concerns please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected]

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

Total Scam
December 31, 2020
Total scam...made multiple charges to my credit card and then sold the card information the next day...the fraud department at Chase alerted me.

Cody January 05, 2021

Hi John,

Thank you for taking the time to share how your experience with our company went. I am sorry it was not a great one for you. Please reach out to one of our friendly customer service agents 24/7 at 1-855-482-6221 or contact me directly at [email protected] for a full refund.

I look forward to hearing from you soon.

Karmen

CS Manager

propertyrecord.com

Nice report and nice inspection checksheet
November 21, 2020
good information in the report, I saved time by going into one web page

It's easy and cheap
November 20, 2020
Especially during a Covid19 lockdown, this service was highly useful and allowed me to access property information online when county offices have been closed to the public.