Next Vacay Reviews

Next Vacay
( 84  Reviews )



Write a Review
84 ‘Next Vacay’ Reviews
Sort Reviews By:

Finally going to DR

April 26, 2019

Wanted to let you know that my hubby and I booked this fantastic deal - after dreaming of going to the DR, we are finally making it happen, and at an amazing price! Thank you soo much for your help – I'm letting all our friends and family know how fantastic your service is!

April 29, 2019

Thanks Michelle, we love word of mouth referrals from happy members! Hope that you and your husband have an amazing time in the Dominican Republic. That clear blue water is just unbelievable!

Comment on this review...

Not a single communication or deal offered

April 14, 2019

I was excited to try this but input my credit card over a month ago and never have heard a peep. No ability to login or check your "membership" on their site. It all seems incredibly fishy

View all 3 Comments
April 24, 2019

SCAM! They deducted my acct in Nov... I contacted them a month later that I received no email I can’t believe they have no deals out of popular airport like Chicago! They send me email we are backed up so they do not see I am as a member pls allow few more weeks! Really you were fast to deduct money but takes 8 wks to set up as members!! Well we are in April I still waiting for email or respond or deal!! Pls don’t waste your money!! It’s too good to be true.

April 29, 2019

Hi Kassandra, sorry to hear that you didn’t receive your welcome email nor deals. This sounds like your account activation did not occur correctly. By contacting us via email we can easily get this rectified.

April 29, 2019

Hi K Rea. We are not a scam as our thousands of satisfied members can attest. Sometimes we do run into technical difficulties, which results in members not receiving deals. We send 3-4 deals out of Chicago per week and if you are not receiving them that is certainly an issue with your account. There is a possibility your spam blocker is blocking them or your account registration never went through.

I’m unsure of your account as I can’t look up your name K Rea as listed here but if you email us we can certainly help you fix your account. . We do not require 8 weeks to set up as a member and we do not send people emails asking them to “pls allow few more weeks.” We resolve all issues within a few days at most when we have high volume. Please allow us to resolve the issue. Thank you.

Comment on this review...

Dream trip to Germany

April 11, 2019

We took advantage of a $525 deal from Chicago to Frankfurt and finally booked our Germany trip! We’ve been trying to make this trip a reality for a couple years. We even splurged a bit and got exit row seats. Thanks nextvacay for making a dream come true for us

April 29, 2019

Hi Emma, so glad to hear you found a great deal to Frankfurt! Enjoy that extra legroom splurge and we hope you have a wonderful time!

Comment on this review...

Really cool service

March 13, 2019

It’s only 25 dollars for the entire year and they send deals to you basically daily with time frame included and everything. Personally if you’re a planner of things it could be hard but if you’re spontaneous with travel this thing works wonders. Not to say it won’t work for planners but if there is a specific place youre trying to go and you’re waiting for the deal to appear for that specific place then good luck haha

March 26, 2019

Hi Malcom, thanks for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying our service. We certainly hope to add more feature like specific dates and destinations in the future!

Comment on this review...

Hide your cards

March 10, 2019

Since they deleted my comments, I will keep repeat my posting.

It’s been well over a week and I have not seen a membership confirmation or anything related with next vacay in my inbox. Hide your cards people!

March 26, 2019

Hello,

At Next Vacay, we do not have the ability to delete your comments. This is a 3rd party site which we do not have any control over. We have noticed glitches in the site, (for example I keep trying to answer your comment and it keeps getting deleted).

If you send us an email at [email protected] we're happy to look into the account issue. You should immediately receive a welcome email upon signup so if you didn't that's definitely an issue. Please check your spam folder and again, email us, so we can pull up your account information and verify that the registration went through. Thank you.

Comment on this review...

Highly recommend

February 26, 2019

I love the deals! Booked San Francisco to London with 1 stop in Iceland for $268 round-trip in November! Thanks for the great service :)

March 26, 2019

Hi Kim, Thanks for taking the time to leave feedback about your experience with us. We're so grateful for our members and hope you have a wonderful time in London! (Hope you get to take advantage of the stopover in Iceland too!)

Comment on this review...

SCAMM!!

February 16, 2019

THIS IS A SCAM! Do not believe this. You sign up for a free trial but you cannot end your trial on your own. And the owners do not respond to you. DO NOT DO IT. This is the height of evilness!

View all 3 Comments
February 18, 2019

This has happened to me. I disputed the charge, my credit card company checked with them, and they learned that nextvacay had charged me. I have just sent them an email asking to unsubscribe me. But I suppose I should stay subscribed if it's the fee for the whole year! Let's see what happens . . .

February 25, 2019

Hi Sheri-Anne,

I’m sorry for the trouble you’ve had with our service. We are not a scam, rather a very small team. The company started as a mom and pop business and has grown quite a bit and we’re doing the best we know how to keep up.

Sometimes that does mean we are delayed in responding to customer requests though we are working hard to improve our response times.

If you email, FB or live chat with us on our website, we are happy to end the free trial and your card will not be charged. We do respond to every request though it sometimes takes a few days.

Unfortunately I am unable to find your support ticket based on just your first name but please message us again if we have not already gotten to you. Thank you for your feedback as it helps us to improve.

February 25, 2019

Hi Anne,

Thank you for your feedback. Our records show that you subscribed to our free trial and therefore we charged your card when the free trial ended.

I know how crazy life can get and we often have subscriptions to so many things it can be hard to keep track of them all! I see that we have already answered your support ticket and have refunded your card and cancelled your subscription. Thank you for trying us out and have a great day!

Comment on this review...

Want to choose the destination

February 13, 2019

We booked a trip to Iceland in September for $750 round trip for 2 tickets including trip protection! We love next vacay! Would love it more though if we can choose specific destinations! Wanna go to Croatia next.

February 25, 2019

Hi Derek,

Thanks for taking the time to leave a review! We’d love to be able to add in the ability to choose specific destinations and are hoping to do so in the future. Have an amazing time in Iceland. I went last year for the first time and it was breathtaking!

Comment on this review...

Totally worth it

February 4, 2019

Next vacay just helped me score round trip ticket from Seattle to Madrid for $400!! My. Heroes. I'm still in my free trial month but already know that the $25 subscription fee is completley worth it!

February 25, 2019

Hi Josh,

Thank you so much for leaving a review! We’re so glad that you were able to find a deal while still in your trial month! Have an amazing time in Spain!

Comment on this review...

Frustrating

February 1, 2019

I signed up solely because I am looking to travel to Australia from Canada.

After I signed up I immediately changed my mind and did not wish to be charged. I have replied three times to the initial email (which indicates to reply to cancel) and am still receiving daily emails from them. I have responded to every email over the last week asking to cancel and have still received no response.

In addition to this frustration I have not received a single deal that is flying from my country, or anywhere remotely near where I entered my airport as.

If I get charged I will be livid.

View all 2 Comments
February 04, 2019

Hi Shanon,

Thanks for taking the time to write a review. I’m very sorry for the trouble you’ve had with our service. Your account has been cancelled and you won’t be charged. Unfortunately we don’t have an automated cancellation system at the moment so it can take us some time to respond to customer requests. We’re working to improve that.

Hopefully you’ve noticed that your deals have stopped and we hope that you have a great trip to Canada. Thanks for your feedback.

May 01, 2019

Well can you cancel my subscription as well. I've sent several emails attempting to cancel my subscription. There is no way for customers to login to their accounts of anything I feel like this is a scam as well

Comment on this review...

Such a bargain

January 25, 2019

My husband and I booked roundtrip tix to Honolulu from DC for $342 each! Never thought we’d be able to fly to Hawaii from the east coast for those kinds of prices! Best money we’ve ever spent for these email alerts! Thanks guys

January 29, 2019

Hi Emily,

Thanks for taking the time to leave us a review. Glad to hear you found an amazing deal and we’re working hard to keep them coming! Have a great trip!

Comment on this review...

More business class deals, please

January 15, 2019

I do like getting nextvacay deals, however I wish they would send me more business class deals. I've seen a few but the majority is coach. I don't mind flying coach for domestic flights though. I recently booked a ticket to seattle for $187 from Boston

January 16, 2019

Hi Chase,

Thank you for taking the time to leave us a review. We hear you and are working to improve the number of business class deals we send! Have a great time in Seattle!

Comment on this review...

Amazing european deals

January 10, 2019

Ive signed up for next vacay because of a facebook ad about a deal to Italy. A couple of months later and I am flying to Rome on Lufthansa for $399.78 !!!! Ive also received deals to Iceland $250 rt and Amsterdam $300 rt. Had to control myself not to book all of them.

View all 2 Comments
January 12, 2019

It's a scam
They dont reply to any emails.
Trying to cancel subscription,cant find any link to cancel subscription.
Seems they r just after money with zero customer service

January 15, 2019

Hi Shrija, sorry for the difficulty you’ve had with our service.

We are a very small team and can get backlogged from time to time. You can cancel via email and we will try to answer your email very soon. We can also be reached via chat on our website.

Comment on this review...

next vacay is a scam, here is proof

January 10, 2019

they will not reply to anyones emails about refund, look at the hundreds of online complaints, there phone does not accept calls. impossible to get refund without changing banks or canceling credit cards.

January 10, 2019

Hi Eric,

I'm very sorry for the trouble you've had with our service.

We currently do not offer phone support, only email, chat, and FB. We are happy to refund you, there is no need to change your bank or cancel your credit card.

If you have emailed us and we have not responded yet I apologize. We are a very small team and have had a surge in customer requests over the holidays. We are working very hard to get to you.

Please rest assured that if we have already charged you and you would like a refund we will get to you shortly. Thank you for your patience.

Comment on this review...

SCAM ARTISTS

January 7, 2019

I have been sending emails to cancel my subscription for the entire subscription period and now I need to ring my bank as no-one responds and there is no phone number. Which country are they in. They have taken money for another year without my approval and the whole time I had been sending emails. DO NOT TRUST THEM.
Gabby

View all 3 Comments
January 10, 2019

I had the exact opposite experience. I emailed and they responded within 24 hours. No issue getting a refund. I am now looking to book a vacation and wish I still hadn't canceled.

January 10, 2019

Hi Gabby,

I apologize for your trouble with our service. I pulled up your account and show that we have only charged you once. For your year of service from May 2018 to May 2019.

I see that you emailed us and requested to stop the subscription at the end of the year.

Our customer service rep sent you an email that included this response: "We'll be sorry to see you go at the end of your current period, but I can certainly help with this if it works best. Please know I have now cancelled your subscription's automatic renewal feature, so you will continue to receive deals for the remainder of your current year until 5/11/19, when your membership will end. You will not be billed further."

We have not taken any more money for another year. If you still have other questions, please reach out to us.

P.S. We do not have phone support at this time but you can email or chat with us from our website.

Thanks! :)

January 10, 2019

Hi Pam,

Thanks for your positive feedback. We're a very small team but always looking for ways to improve our service! We hope that you'll join us again in the future! Here's to many great vacations this year! :)

Comment on this review...

no customer service, no replies to emails, just a scam

January 4, 2019

I tried to cancel my membership for a full week before it renewed, because I just don't care about random flights to random destinations at random times of the year. They won't answer any of my repeated emails or Facebook messages, and they charged my anyway. They're a scam.

January 11, 2019

Hi Ciel,

I’m sorry for the trouble you’ve had with our service. I pulled up your account and saw that we were able to cancel your membership and refund you.

I apologize that we were unable to respond to your request before the charge went through. We are a very small team and like a lot of small businesses were thoroughly inundated with requests over the holidays.

Thank you for being proactive and reaching out a week before your service cancelled and again, I’m very sorry we did not get to it in time. Hopefully next holiday season we will be more efficient as we are constantly trying to improve! :)

Comment on this review...

Interesting deals. No member access. Stealth automatic subscription renewal.

January 3, 2019

I've been a member for 3 months. I haven't actually used it yet. The product is that travel deals are sent to your email box. The deals look interesting, but if I am not available to travel at that moment, it is not that useful. I vaguely remembered signing up, and saw the charge on my credit card bill, so I went online to check my account to see what I signed up for. I found that there is no login for members! There was nowhere I could view my account or "profile" to see what I was signed up for, what information they had on me, etc. I wanted to know what I was paying for, was it monthly, quarterly, annually, if they had my credit card info, and if it were an automatic "subscription" or what.

There is a website but it is only for getting new members to sign up. There is no website access for paid members! As far as I could tell there is no way for members to communicate with them other than the general "Contact Us" available to anyone. I was able to communicate with them through the chat feature. That takes a leap of faith. Not a comforting option. But the response was quick. I found that I was set up for an annual membership with automatic renewal and that I would NOT receive any notice before my credit card was billed again. I don't like that at all. If I had understood that I am sure I would not have signed up, but shame on me for not being more careful, and shame on them for not being upfront about it.

The chat representative offered to discontinue the automatic renewal. Thanks for that. I am sure that was not given as an option on sign up. I did opt for that at this time and I am sure they will be keen on sending a notice of renewal under these circumstances when the time comes.

All that said, for $25 I don't think it is a bad deal, aside from their business practices. I have spent hours trolling the internet for good deals and I think they do a fair job of it. But then again, I haven't booked anything yet. I don't care for their business practices and that is a deal breaker. The potential for abuse, and the inability to verify the purchase are concerning. They could do better. It is a choice.

I understand they are just developing their "product," and it is a rapidly changing field. I hope they continue to expand to where they offer member access, where one can verify one's account information and can see what deals are available to them at a given time.

And they have to change the stealth automatic subscription renewal if that are to be legit.

January 11, 2019

Hi Jojo,

Thanks for your feedback. We’re still a very small company and while we would may add a member portal someday, at this point we are strictly an email membership service.

We try to be very clear about this and we state on our website that the charge for our service is $25 annually.

We are set to renew automatically each year which is very common for the majority of subscription services around the world: Amazon, Netflix, Spotify etc. At any time though, you may write in and request that your subscription be set to expire at the end of the subscription period.

You can email us, chat with us on our website, or visit our FB page to get ahold of us.

We’ll take all of your suggestions into account and look to continue improving our service in the future. Thank you for taking the time to write a review! :)

Comment on this review...

Awesome deal to Canada

December 9, 2018

I've been signed up for next vacay for a couple of months and recently booked my first flight deal. My husband and I are going from Atlanta to Vancouver for $279 each! Awesome deal! Looking forward to a mini vacay :)

January 11, 2019

Hi Kamran,

Thank you for taking the time to leave a review. We hope that you and your husband have an amazing time in Vancouver!

Comment on this review...

Cool deals

November 14, 2018

I'm a member of NV since April and I've been getting some cool deals but haven't book
anything yet as I'm looking specifically for a deal to Hawaii. I would highly recommend it to anyone that doesnt have a destination in mind tho

January 11, 2019

Hi Pat,

Thanks for taking the time to leave a review. We hope to be able to offer deals on specific destinations in the future. Hawaii is certainly often requested!

Comment on this review...

Sister trip

November 6, 2018

I was able to book a NV flight for me + my two sisters to London for next March --- so excited! This is a bucket list location,can’t wait!

Comment on this review...

Leave a Review