NewChic.com Reviews

NewChic.com
Based on 159  Reviews



Review It

About NewChic.com

NewChic.com is the online home of NewChic, an online retailer and clothing company that says they were established with the goal of becoming one of the leading international online fashion stores.

How Does It Work?

According to their website, NewChic.com was founded to give people a place to find high-quality clothing and other fashionable accessories at affordable prices. They choose their newest styles, clothing, and accessories by considering what it is their clients truly want. 

The website says that they know people don’t always want to be dressed just like everyone else, in the same old trends that can be found at any store, so NewChic attempts to provide items that are newer and trendier. 

Like any other clothing and accessories website, you can simply go to their website and use their search feature to find a specific item you are interested in or you can search through their offerings by categories, like Weekly New, Women, Men, Bags, Shoes, Beauty, Jewelry, Accessories, Top Sale, and Clearance.

Cost/Price Plans

With such a wide variety of different items, there is no particular price range for their products. Since each individual customer's order will differ depending on size, materials, and whether or not the item is discounted, prices will always vary.

Refund Policy

The website says that one of their most primary goals and concerns is that their customers always feel as though they are the most important factor for the workers of NewChic. Because of this, they do allow their customers to return or exchange items they bought if they are unhappy with them. 

First and foremost, any items you would like to be considered for a refund must be unused, unwashed, with all original tags and original packaging and you must be able to successfully return the product within 30 days from the date of delivery in order to receive a refund.

Customer Service Contact Info

Customers can contact their Customer Service team to discuss any questions, concerns, or complaints at https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html.  There are options for live chat, email, messenger and phone call at +00852 -81931379

Reputation

Unfortunately there are hardly any reviews available for this website and their products at this time, making it difficult for prospective customers to determine whether or not this a website they really want to be shopping with, and the few reviews which are available are vague and mixed in tone. 

However, it is important to point out that this company provides a fairly worthless Refund Policy, because customers are responsible for paying for their return shipments which must make it back to an international warehouse within seven days of the date of delivery. Depending on what you’ve ordered, this shipping cost could easily outweigh what you will get back from your refund. Because of this, customers who order from this website for the first time should try a small order to begin with, so they aren’t at risk for losing a large amount of money. 

Competitors and Alternatives?

There are many other websites out there that claim to offer the same type of wholesale products and custom dresses, like Sheinside.com, TBDress.com, JenJenHouse.com and JJsHouse.com

If you have experience with this company or their products, please leave your NewChic.com reviews below.

Related Articles

159 ‘NewChic.com’ Reviews
Sort Reviews By:
review author image
1 Review

Scam! Stay clear of NewChic.com



December10, 2016

It's been almost 2 months since I ordered a men's fall jacket from NewChic.com - and surprise, surprise, I still haven't received it. We have reached out to their 'customer service' and we just keep getting the same response. We keep getting different variations of this:

Dear xxxxxxxx

Thanks for your email .

The tracking number is xxxxxxxxxxxxx

Please contact with your local post office with this tracking number xxxxxxxxx to try to get the order .

Thanks for kind understanding .

Hope you will receive the order soon .

Look forward to hearing from you .

Best wishes ,
Kathy

Customer Service
http://www.newchic.com/

-------------------------------------
We have received 6 response similar to this and we finally even went to our local post office to check and the post office said we should never have to do something like this.

It's a flat out scam and unfortunately I'm now out $100.

Did You Find This Review Helpful?
out of 3 People Found This Review Helpful
View all 2 Comments
March 03, 2017

SCAM SITE!
Ordered shoes; received numerous emails saying "Congratulations! Your order has been shipped" -- nothing ever arrived after over two months!

June 29, 2017

Dear customer,
we apologize for this inconvenience.
But we need you to check your shipping address and your postal box. You could contact your local post office with your full name and the tracking number to make sure that the package was not held by them by mistake.
On occasion we experience delays from custom clearance times and bad weather. And also in some rare cases the delivery might be slightly delayed due to processing times in postal or customs office. But in order to let you receive the package early, we sent it out as soon as we got your payment.
Hope for your kind understanding.
For any further information or assistance please feel free to contact us. We will do our best to help you. https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html
Best regards,
Newchic team.

Your Comment
review author image
1 Review

THEY CANT SPELL!!!!!!!



November27, 2016

I knew it was fake when they emailed me about buying the things that were in my cart. I happened to notice the spelling in the message, I always look at grammar. Lol, these comments tho... I'm glad I came here before I actually bought anything!

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
June 29, 2017

Dear customer,
Newchic is a reliable website.
As a shop that does numerous shipments every day, it is normal that in some cases, some unexpected situations might happen. This can be later reflected to the feedback of our customers. The same thing happens with every other seller in this platform.
However, we constantly work doing our best to solve these problems and offer our customers the best service possible.
At the same time, as you may have already seen, we do not have only negative feedbacks, but we have even more positive feedbacks as well. That proves that we are a reliable seller.
For any further information or assistance please feel free to contact us by [email protected] We will do our best to help you.
Best regards,
Newchic team.

Your Comment

review author image
1 Review

Don't buy from this company



July29, 2016

I wish i had read reviews first. Now i have fallen prey to the scam. After a week i am still trying to return items which are poor quality and don't fit according to their size guides. Additionally, it took them 12 days to ship my order and another 2 weeks to receive them. It would take too much writing to to tell you all the ways they have proven to be dishonest. In summary, they did not respond to my emails to customer service for information on the status of my order, tracking numbers and requests to cancel the order once i saw how long it was taking. Now that I received the order and want to send it back, they have created barriers to my return. I'm in my 6th day of emails, waiting for permission for and an address to return the items. (ironic that their shipping time was over 2 weeks, yet they want a return within 7 days.) Of course, the mailing label is in an Asian language which I can't even identify. After the first couple of days of faux apologies from them, they asked me to send pictures of the items. I sent pictures, as they requested. First they said they didn't get the pictures. I sent them again. Now they want more pictures of each item opened and out of the individual bags (through which each item is identifiable. ) Now they are questioning the identity of one of the items and they want more pictures. Day 7: I blew up. Now i have not heard back from them at all. Based on all the reviews I've seen, I expect I will lose my money on clothes which do not fit. And it appears there is no recourse for any satisfactory solution. Beware.

Did You Find This Review Helpful?
out of 4 People Found This Review Helpful
View all 2 Comments
October 28, 2016

ZERO STARS!!
received by boots, finally after it taking 2 weeks longer than promised. Was sent the wrong size and they are poorly made.
You get what you pay for so I was willing to keep them as long as they would exchange for correct size. I have been emailing back and forth for the past 6 days and now they have gone dark....I have 1 more day according to their return policy but I have not been provided with a return address or any instructions...will keep you posted....

angry and disappointed!!
Long Beach, Calif.

June 30, 2017

Dear Jconway,
We are so sorry for the inconvenience caused.
About the return policy, could you please check the below link:
http://www.newchic.com/return-policy-hc99.html
It is our procedure to check the products you received and you need to take the pictures of the SKU, shipping label and the problem of the products. Once we confirm it is our mistake, we will immediately arrange a full refund or a free replacement for you.
Hope for your kind understanding and thank you for your cooperation.
For any further information or assistance please feel free to contact us by [email protected] We will do our best to help you.
Best regards,
Newchic team.

Your Comment
review author image
1 Review

False Ad



July10, 2016

Be careful when ordering . They put in their website that it's in stock then after your charged you find out that it's in back order. I ordered a beach sandals supposedly in stock . After I was charged & emailed them about my order this is their reply.;

Thanks for your e-mail and sorry to make you trouble.

Kindly want you know when you placing the order,you can enter the coupon code to use.

And due to you've placed the order,it can't add on it now.

Sorry for the inconvenience caused and please use in the next time!

And about the item Bohemian Bead Floral Elastic Clip Toe T Strap Slip On Flat Beach Sandals[ Color;Beige][ Size;US 8(Our Size:39)] is out of stock now.

It's excepted to be back in stock on 23th.July.

May I know would you like to wait for it or you would like to exchange to other same value item or refund?

Looking forward to your reply!

Best Regards,

Setlla

Did You Find This Review Helpful?
out of 4 People Found This Review Helpful
1 Comment
June 30, 2017

Dear Rum,
Sorry for the inconvenience caused.
Sometimes the product you ordered is a high demand product and between placing your order and packaging it the stock has run out. We can cancel the item and give you a refund. If you don't want keep waiting, we will immediately arrange a full refund for you.
We apologize for this inconvenience.
For any further information or assistance please feel free to contact us by [email protected] We will do our best to help you.
Best regards,
Newchic team.

Your Comment

review author image
1 Review

Misleading Advertisment



June30, 2016

Observed an ad in my e-mail for a pair of nice looking shoes on sale for 21.00. I ordered a pair and decided to purchase a couple of caps to match. Total cost of the caps 13.00. I paid a total of 13.00 for the caps and then paid 19.00 for expedited shipping to get these items in time for my July vacation.The next morning I received an email informing that the caps have been shipped but the shoes are on back order. Would not have brought the caps if it were not for the shoes. What's the point of paying extra cost for expedited shipping if the items can't be shipped. I have e-mailed my concerns to this company and am waiting on response. Based on the reviews above I don't expect much but will update when I receive a response.

Did You Find This Review Helpful?
out of 3 People Found This Review Helpful
1 Comment
June 30, 2017

Dear James,
Sorry for the inconvenience caused.
The shipping fee depends on the shipping methods, countries and the products. If the product in your order was out of stock and you want to keep waiting, we would suggest you to change your shipping method, expedited shipping into air parcel register. We are so sorry. If you don't want to wait, we can also cancel your order and provide your a refund.
For any further information or assistance please feel free to contact us by [email protected] We will do our best to help you.
Best regards,
Newchic team.

Your Comment
review author image
2 Reviews

Newchic.com



May12, 2016

If you read my previous review here is the reply I received when I asked for a refund.

Dear Barbara

Thanks for your order.

If the items never worn , would you mind please resell or give to others who fits ?

Looking forward to hearing form you .

carrie Li

Realy???????????????????????????????????????

Did You Find This Review Helpful?
out of 2 People Found This Review Helpful
1 Comment
June 30, 2017

Dear Barb,
If we receive your pictures and confirm that it is not our mistake, according our return policy, http://www.newchic.com/return-policy-hc99.html, size matches what was ordered but does not fit, the customer is responsible for all shipping costs incurred. In this way, if the product you order is cost less than the shipping costs you need to pay for returning, we suggest that you keep it. If you still want to return it and get your refund, we also agree with that.
Sorry for the inconvenience caused.
For any further information or assistance please feel free to contact us by [email protected] We will do our best to help you.
Best regards,
Newchic team.

Your Comment

review author image
2 Reviews

NewChic.com Online Cheap Clothing



May11, 2016

I clicked on a link from my facebook page and thought I'd try the undies. They were for plus sized women made from bamboo and you could get 3 pairs for $9.00. Their sizing is a little different but they are clearly stated to fit size L-4XL. Upon further checking they had USA sizing that states they fit size 10-18 (I wear a 10) I checked out their return policy before ordering just in case. I ordered 3 pair
I received the package: #1, the only English on the shipping label was my address. #2 there was no packing slip inside the package just the product. #3 Opened one of the panties and held it up and it clearly wasn't going to fit. #4 the advertisement shows them being stretch quite a bit, I tried to stretch them out to see if I should even try to put them on....not much stretch.
so I put them back in the package. I took a picture of the 3 undies packages and took a picture of the label.
Went to the website to find out where to send them and they only have an e-mail address. So I sent an e-mail and included the pictures. Received an e-mail the next morning that states that since the package was open I could not get a refund....WHAT and besides the site clearly states the sizes it will fit....Yeah, and?
Sent off another e-mail saying that their return policy states that I can get a refund ...because they weren't used and they are not sized as stated. Waiting on that reply but have no hopes of getting a refund. And still have no address unless I can find someone that can translate the label.

Did You Find This Review Helpful?
out of 6 People Found This Review Helpful
View all 3 Comments
October 28, 2016

ZERO STARS!!
received by boots, finally after it taking 2 weeks longer than promised. Was sent the wrong size and they are poorly made.
You get what you pay for so I was willing to keep them as long as they would exchange for correct size. I have been emailing back and forth for the past 6 days and now they have gone dark....I have 1 more day according to their return policy but I have not been provided with a return address or any instructions...will keep you posted....

angry and disappointed!!
Long Beach, Calif.

November 24, 2016

i never received my order. :(

June 30, 2017

Dear Barb,
We are so sorry for this inconvenience.
About the return policy, could you please check the below link:
http://www.newchic.com/return-policy-hc99.html
It is our procedure to check the products you received and you need to take the pictures of the SKU, and the shipping label. Aslo, could you please take the photo that you measure the size of your product. Once we confirm it is totally different with the size reference we provided on the page of product description, we will immediately arrange a full refund or a free replacement for you.
Hope for your kind understanding and thank you for your cooperation.
For any further information or assistance please feel free to contact us by [email protected] We will do our best to help you.
Best regards,
Newchic team.

Your Comment

Leave a Review