LCR Health Active-PK Reviews

LCR Health Active-PK
Based on 23  Reviews



Review It

About LCR Health Active-PK

LCR Health Active-PK, found online at DeepFatSolution.com, is a new nutritional supplement that promises to help people rid themselves of “deep fat” by activating an enzyme in their body for weight loss benefits.       

How Does It Work?

LCR Health Active-PK is a new supplement created by Dr. Rand McClain, who is described as a “world-famous doctor” known for keeping celebrities and professional athletes healthy and beautiful. 

According to their website, there is a type of fat that most people are unaware of and they refer to it as “deep fat,” a type of fat that builds up around your organs and can cause health problems like cirrhosis of the liver. And one of the concerns about deep fat is that even athletic or slender people can have this kind of fat. 

It is also difficult to attack this kind of fat with standard diet and exercise, which is why LCR Health created a nutritional supplement that claims to activate their AMPK enzyme, a special enzyme within your cells that they call the “Master Switch” and has the ability to attack deep fat and metabolizes it for energy. 

Ingredients and Side Effects

Unfortunately this company does not appear to provide any written statements regarding their ingredients anywhere on their promotional website or even on the LCR Health website, making it difficult for customers to evaluate this product for themselves or to determine whether or not this product may include ingredients that users are allergic to or have other known negative side effects to.   

Cost/Price Plans

Their website actually provides customers with three different options for purchasing this product right now. First, customers can purchase a single month's supply for $46.99, which is described as being a 47% discount off their traditional retail price of $88.99 per bottle. Cusotmers will need to a pay a $3.95 if they choose the single bottle option, however, for a total of $50.94. 

Customers can also choose to purchase a three months' supply for $117.00, a 56% discount off the traditional price of $269.00, with free shipping, or they can choose the six months' supply for $216.00, a 60% discount off the traditional price of $539.00, with free shipping.

Refund Policy

The website says that they provide their customers with a 90 Day Money Back Warranty which goes into effect on the day your product leaves their fulfillment center. They do ask their customers that they contact their Customer Service team before mailing back their return in order to receive a Return Authorization Number. 

Unfortunately there is some concerns about the information this policy does not provide, like whether or not your product can be opened and still be accepted for a return, which is a significant concern for customers as opening a supplement generally voids its ability to returned unless expressly stated otherwise in the Refund Policy. 

Concerned customers should speak to their Customer Service team in advance of submitting an order so they know exactly what the terms of the Refund Policy are and how to follow them if they decide they would like to return this product.  

Customer Service Contact Info

Customers who would like to contact Customer Service with any questions, concerns, or complaints can do so by phone at 800-384-8308 or by email at [email protected] 

Reputation

Unfortunately this product appears to be so new that there are not really any reviews for it at this time unless they are being published by companies that are promoting this product through affiliate links, making it difficult to determine bias. 

That being said, this company definitely has some concerns with how they are promoting this product, referring to Dr. Rand McClain as “world-famous” for his treatment of celebrities and professional athletes when the reality is that the name Rand McClain appears to only be known for selling anti-aging vitamins and weight loss supplements. 

They also only provide their customers with a long, drawn out promotional video for an understanding of their product and do not provide a published list of ingredients so customers can evaluate for themselves whether or not this product is likely to work, or even whether they may have allergies or sensitivities to the ingredients in this product. 

Finally, the promotional video selling this product claims that they are only supplement on the market that has identified this “Master Switch” enzyme and the ingredients needed to flip that switch for weight loss, when the truth is that companies have been selling supplements to fight “deep fat” for years, including making the same claims about the Master Switch AMPK enzyme. 

The bottom line seems to be that customers should not really invest their money in these supplements, due to the questionability of how they approach their sales efforts.  

Competitors and Alternatives?

There are actually very many different supplements and weight loss diets that claim to “activate enzymes” or “increase brown fat and decrease white fat,” all of which are different ways to make the same claims that LCR Health is making when they say they can unlock different ways for your body to naturally burn fat. As mentioned above, however, customers may want to speak to their doctor before starting any new supplement regimen, especially if you are on any kind of prescription medications.  

If you have experience with this company or their products, please leave your LCR Health Active-PK reviews below.

Related Articles

23 ‘LCR Health Active-PK’ Reviews
Sort Reviews By:

Good or bad?



December29, 2017

I took all 3 months worth of this product. I experienced bloating. bilateral lower extremity swelling ( which continues). I did experience a boost in energy at first, but that depleted with time. I am so disappointed. I could not return it for a refund because it passed the 90 day guarantee by the time I finished it all. Live and learn. Oh, and I gained 6 pounds too.

Did You Find This Review Helpful?
out of 1 People Found This Review Helpful
1 Comment
January 04, 2018

Hi Karen! I'm Taylor from LCR Health. I am so sorry to hear that you did not experience all of the benefits you had expected when using Active-PK. While a majority of our customers love Active-PK, we do understand that it may not work for everyone. As you mentioned, we do stand by our 90-Day Guarantee but I would love to make a onetime exception for you and assist you with a full refund... Regardless of how long it has been. If you are interested, please e-mail me at [email protected] I look forward to assisting you and making this right!

Your Comment
review author image
1 Review

No Enough Info



October2, 2017

You want me to try your product on good faith. I am 75 year old man on many medications. I would love to give it a try but because you do not identify the ingredients, I can't take a chance that it will have bad interaction with one of my meds. You sound like pitch men not doctors. You need to be more up front.

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
View all 2 Comments
December 01, 2017

A known and proven product is Asea..check it out

January 04, 2018

Hi Marty! I'm Taylor from LCR Health. Thank you so much for reaching out. I would like to touch on some of the points you made in your review. We do identify all of the ingredients used in Active-PK! This can be found on our website, www.lcrhealth.com. Just click on the "Products" tab and click on the product you are interested. Then scroll down and you can find the "Supplement Facts" for all products on their individual pages. We would absolutely never withhold this information from a customer! That would be highly unethical. Also, we do offer a 90-day ironclad guarantee, so if you are ever unhappy with one of our products, we would be more than happy to issue you a refund! If you do decide to more forward with trying one of our products, please do consult your primary physician to ensure that you do not experience any interactions with other medications you may be taking. If you have any more questions at all, please e-mail me at [email protected] Take care!

Your Comment

review author image
1 Review

So far so good



June19, 2017

I have been using it for almost a week, so far I have lost 8 pounds. I have noticed more energy but not a speed like affect as mentioned in another review. I haven't changed my eating habits since I started using it . But I did start eating healthier about a year ago. I haven't noticed any bad affects, hopefully I won't I will continue using this product. Incidentally I Am A Woman and 59 years old . I have tried a lot of diets and gave up on traditional diet fads just decided to eat better and get a decent amount of exercise. Saw active PK online and decided to add it to a healthier lifestyle to see if it helped me feel better . So far I like it. Will post again as time goes on.

Did You Find This Review Helpful?
out of 1 People Found This Review Helpful
1 Comment
July 27, 2018

Bull Crap

Your Comment

scam active-pk



May22, 2017

The initial pitch was that you will feel a difference after one month at a cost to you of $46. Was called by one of their pitchmen to see " how well it worked for me" Explained that after take it 2x/day for one month felt no different, no more energy, no appetite suppressant etc.

He then said well it really takes three months cause we are working at the cellular level and it takes time. My comment was that should have been included in your initial pitch vs. the one month claim.

He then said well we will give you three months at $ 28/ bottle. My counter was how bout you keep my almost $ 50 and give me the three months at no additional charge.

He became argumentative and came up nonsensical BS; none of which addressed the original false claim of " feel better in a month"

Buyer beware we have more snake oil salesman around they just don't come in a donkey cart anymore with a bathing beauty on the side.

Did You Find This Review Helpful?
out of 1 People Found This Review Helpful
1 Comment
July 21, 2017

Hello, Taylor here with LCR Health. Thank you for leaving us a comment on your experience with Active-PK. I am sorry to hear that you did not receive the benefits you had anticipated while taking Active-PK. While a majority of our customers see results within the first 30 days, we understand that some customers may take longer to see results than others. This is why we always offer and stand by our 90-day money back guarantee. If you are dissatisfied with the product and would like to return it for a full refund, I would be more than happy to issue you one. Please send me an email at [email protected] so that I can get your money refunded to you as quickly as possible. Thank you.

Your Comment

review author image
1 Review

Don't take full dosage right away if sensitive to stimulant



May16, 2017

I need to give it more time before I give it more stars, the dosage of 2 capsules in the morning sent me through the roof, I certainly wasn't hungry but I felt like I was on speed, it was horrible I couldn't wait for it to get through my system . Yesterday I only took 1 capsule, the "speed" was still uncomfortable. Today I only used half the capsule and still feel the stimulation but its bearable..Oddly I dropped a pound the first two days..

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
July 21, 2017

Hi there Wendy, Taylor here with LCR Health. I am sorry to hear that you had that reaction to Active-PK. If you experience anything out of the ordinary, we always recommend that you consult your primary physician to ensure you are not having a reaction to a specific ingredient being used in the product. Please feel free to reach out to me at [email protected] if you have any further questions or comments. Thank you Wendy.

Your Comment
review author image
1 Review

Save your money



May9, 2017

I have been taking the Active PK as recommended since March 13th. I initially follow as indicated in the video and during the first 3 weeks, I gained 4 lbs instead of losing. I emailed the company to let them know of my experiences with the product. I was differed to a representative who emailed me to advice to please give it the three month test, but to make sure I exercise and avoid sugars. So in past 4 weeks, I cut all carbs and everything with added sugar. consumed ONLY non processed foods and paid attention the portion sizes. Since doing that, I lost 3 lbs.
In conclusion, I don't think me losing those lbs have ANYTHING to do with me taking those capsules, but the excessive and change in my diet or choices I make with what I put into my mouth...Let's face it, the magic pill has not been developed yet!

Did You Find This Review Helpful?
out of 0 People Found This Review Helpful
1 Comment
May 16, 2017

Hi there Morena, Taylor here with LCR Health. Thank you for taking the time to leave us a review of your experience with Active-PK. I am sorry to hear that you did not receive the benefits you had expected while taking the product. While a majority of our customers see results within the first month, it may take a bit longer for others. I would be more than happy, however, to issue you a refund for at least giving Active-PK a fair trial! Please email me personally at [email protected] so that I can process your refund for you as quickly as possible. Thank you Morena, I look forward to hearing from you.

Your Comment

Dr. Edward Moskowitz MD FACS ABU MENSA



May1, 2017

AMERICA, THIS IS BASED ON TWENTY YEARS STUDY! IT IS BASED ON SCIENTIFIC STUDIES, NOT BASED ON WELL MEANING PEOPLE WHOM ARE NOT DOCTORS...EXCELLENT DOCTOR RAND MC CLAIN!

Did You Find This Review Helpful?
out of 3 People Found This Review Helpful
1 Comment
May 10, 2017

Sounds like the ingredients may be "choline and inositol".

Your Comment

Leave a Review