JuveTress Reviews

JuveTress
( 52 reviews )
Website: JuveTress.com

JuveTress Customer Reviews

  • Sort Reviews By:

This product works!
November 26, 2018
I have used 1 bottle and can only use it at night but have noticed a difference. My son is starting to use it now since I got the 3 bottle order. It is very expensive though.

Nadia December 14, 2018

Hello Keri,

Thank you for your feedback! I do suggest subscribing to our email list on www.juvetress.com to take advantage of any future sales or email offers we send out. Please send me an email at [email protected] if you have any questions!

Bev Mansfield December 16, 2018

I only bought the 1 bottle - why try 3 if it doesn't work?

Bev

more volume
November 25, 2018
I do feel that it gives me more volume, but same with a previous review, it does seem to build up. I still find myself with some hair loss, but I am patient with continued use.

Nadia December 14, 2018

Hello! Nadia here with Juvetress. I am happy to hear about your results with our product. Please keep me updated on your hair journey! Email me at [email protected] Thank you!

Hair treatment
November 11, 2018

{ like the shampoo very much. I have fine hair and it is always manageable, combs very nice and have not had any side effects.

on the treatment gel, it gets on everything, bed sheets and pillow case. I have to wash more often, I live alone. So for me that is a downer.

More volume without more oiliness
November 5, 2018
It seems to give my hair volume without weighing it down or making it oily. However I do find it builds up on the hair if I don't shampoo every other day.

It Worked For Me
September 22, 2018
It took closer to nine months before I got results. I used it twice a day as directed. My new hairs were verified by my hairdresser as she was watching during this process. She saw hair of an inch to an inch and a half all over my head at my last appointment, so the growth must have started sooner. It is hard to see “peach fuzz” on my head because of hair and scalp color. Also women’s hair loss is all over, not in a bald spot. I got discouraged as I used it as I wanted instant results. I stayed with it because it was a very effective volumizer for my long hair. I think is lessens DHT which probably caused my hair to come back. I am not being paid or getting freebies. I do not know anyone at this company.

Nadia December 14, 2018

Hello Sue, Nadia here with Juvetress! Thank you for your feedback! Please contact us via email at [email protected] if you have any further questions. Take care!

It is not working for me
August 28, 2018
I am probably past the refund time limit of 180 days. Advertising was enticing, so I bought 3 bottles at the "savings?" price. Now I'm trying to pass them on on freecycle and nobody is interested.

AltameseBenAvram October 24, 2018

I used the product religiously for at least 6 months and saw absolutely no results. I’m past the refund date and still have 3 bottles left. If someone would like to try it, their free. I’m only only going to trash them.

Christa Linderer October 24, 2018

I sold 2 full bottles on ebay and I trashed the remainder of the open bottle.

Nadia October 24, 2018

Hi Christa, my name is Nadia with Juvetress. Thank you for leaving a review and for giving Juvetress a try. We do understand that everybody is different so Juvetress may work for some but not others. If you are unsatisfied or unimproved with the product, please email me at [email protected] and I will be more than happy to assist you with a refund, even if it is past your refund time limit.

We strictly do not authorize the reselling of our products on third party sites and we encourage our customers to not purchase off of third party sites as we cannot guarantee the quality or the proper storage of these products. If you purchase Juvetress off of a third party site, you will not be protected by our money back guarantee and therefore won't be able to take advantage of our refund policy.

Looking forward to making this right!

Christa Linderer November 16, 2018

Nadia, I did email you after this post but die not hear back. Just want others to know that. 11/16/2018

Nadia December 14, 2018

Hello Christa,

I am so sorry to hear that you were not responded to. I just checked my email and see that your inquiry went into my spam folder for some reason. I promise to make this right for you. Check for an email within the next business days with a refund confirmation. Thank you!

Better solution for thicker hair
August 4, 2018
I never buy a product without checking reviews first, from what I read above I give Juve Tress a one star. If you want a fuller volume look I suggest 'L'oreal Elvive Volume Filler thickening shampoo' It only cost a few dollars per bottle of 12.6 FLOZ and really works. I have been using it for years.

Nadia October 24, 2018

Hi Fred, my name is Nadia with Juvetress. We have countless customers who have seen positive changes from using Juvetress. The price of our product reflects the high quality of ingredients of Juvetress. Our products go through rigorous testing for quality, purity and potency at an independent, 3rd-party facility. We also offer a 180 day money back guarantee if you are unsatisfied with Juvetress, no questions asked. I'd be more than happy to answer any outstanding questions, concerns, or comments if you'd like to email me at [email protected]

BernitaFaust November 12, 2018

Hi Fred, did you use the product? It sounds like you reviewed a product without using it and that's not helpful. Your review is confusing.

No results
June 24, 2018
Hello, i been struggling with hair lost for sometime now, I found this product on the internet, the reviews at the web page were amazing so o desired to try, first I wasn’t sure how long to leave it on because it doesn’t say anywhere in the bottle so I called customer service where they couldn’t answer me either, they just keep telling me to go to the website that the info was there. They couldn’t answer me that simple question. Anyway, I desired to leave it over night, I woke up at like 4am with the biggest headache and a nose bleed. I got so scare that I couldn’t understand what it was. They only thing that I could think about was maybe is the product in my scalp! At 4am I’m washing my hair and trying to get rid of all the product. I had that headache the entire day at work was the most horrible experience I called customer service again and they were like if you don’t like it just rerun it. They didn’t really said much. But I didn’t return it because cost so much to return it I was going to throw it away. I didn’t use it for like a month and my friend said maybe you used it for too long, so I desisided to give it a second chance. I applied it .. and in less than 15 min I could feel the headache coming. I really don’t know what’s in this product that makes you have this strong headaches. Must not be good for us. This time around I throw the product in the garbage! I know some people like struggle with hair loss and this companies really don’t care about the wellbeing of their customers. I’m not buying no more products over the internet. Specially those that you don’t really hear about anywhere else. Rather stick to olive oil or some other natural oil that can help with hair loss. Please be careful with what you buy out there. Love you all. Be safe

LaraHarrison-Royce August 15, 2018

It says in the video 30 mins

Nadia October 24, 2018

Hi Monica, my name is Nadia with Juvetress. I’m very sorry to hear that this was your experience with Juvetress. We always ask that you consult your physician prior to consuming any new products to ensure that it is right for you and that there are no interactions. I’m very sorry that you had to go through this experience and we send our deepest apologies as we would never intend for this to be our customer’s experience. We take your feedback very seriously so I have relayed your experience to our customer service team. Please feel free to email me at [email protected] and we can further discuss your experience and I can provide you with a full refund.

Katie
June 19, 2018
I had the same results as the others. My hair was so dirty looking that I could't go to work. My daughter tried it with the same results. I returned it 3 weeks ago and have not received a refund yet.

Nadia October 24, 2018

Hi Katie, my name is Nadia with Juvetress. I'm sorry to hear that this was your experience! Many of our customers have experienced positive changes from using Juvetress but we understand that everybody is different so the product may work for some but not others. Please email me at [email protected] and I will personally ensure that you receive a full refund. Looking forward to making this right!

No results
March 15, 2018

I have been using this product (The Juvetress Revitalizing Hair Therapy) for about a month now. No results at all! Not even a little bit. All it does is make my hair all slimy. You cannot go out with this stuff in your hair, unless you wear a hat or scarf over it! I have only been applying it at night before bed since it makes my hair too gooey to go to work with it like that.

I will continue to use up the whole bottle to see what happens, but I don't have a lot of hope. I will most likely be returning the empty bottle for a refund.

VeritasVincitOmnia June 12, 2018

Try round massaging castor oil on your scalp in rows, covering your scalp, every night, then shower and shampoo it off in the morning. You will get quite a bit of new hair growth but it will be super black and thick.

VeritasVincitOmnia June 12, 2018

Oh, and super curly too!

Nadia October 24, 2018

Hi Lois, my name is Nadia with Juvetress. Thank you for taking the time to share your experience! It is recommended that Juvetress Revitalizing Hair Therapy is applied in a quarter-sized amount. I encourage you to continue using Juvetress as maximum changes are seen after 180 days of consistent use. If after this bottle you are unsatisfied, please email me at [email protected] and I will be more than happy to issue you a full refund just for giving the product a try!

Worst company I have ever dealt with
February 5, 2018

If you had a no star option I would use that. First of all, the product. I ordered the hair regrowth serum and the shampoo and conditioner

which were very expensive and no better than any other of these products. As far as the regrowth serum, it made my hair all goopy and greasy looking, So I tried it for only a few weeks. The products are bad enough but when I returned it, I only received a refund for the hair serum, not the shampoo and conditioner. I ordered 3 of each to the tune of $340. No refund. When I called and emailed them about this they had no record of this purchase, which was a separate purchase from the regrowth serum. We contacted them several times, and even showing them the PayPal and credit card charge receipts, they still refused to give us a refund. All of this was done within the 90 day return period. They have the WORST customer service reps of any company that I've ever dealt with and I'm 70 years old. We finally found someone who said we would receive an email with the refund details in it. We'll see, but I am not holding my breath.

Nadia February 08, 2018

Hi Susan, I'm Nadia from JuveTress. Thank you so much for taking the time to write a review about your experience with our products so far. I am truly sorry to hear that the products were not what you had expected. As with all products, we do understand that some customers may enjoy them and others will not. I would love to personally look into this refund issue for you right away. For the record, we recently extended our Money Back Guarantee to 180-Days to give our customers more time to see results. In addition, we wholeheartedly stand by our hassle-free Money Back Guarantee so I am so sorry for the miscommunication that occurred. I take these claims seriously so if you do not receive your full refund, please e-mail me directly at [email protected] and I can look into this for you right away. Again, I am so sorry for the frustration that occurred but I look forward to hearing from you and making this right!

Lynn February 16, 2018

Definitely not going to try this product after reading these reviews and researching this product on line... I wouldn't mind trying it absolutely but if I had the kind of trouble returning your product like the 70 yr old woman had I would pull what hair I have left right out of my head...

Nadia you should not have to apologize for something that should be taken care of by your customer service or RMA dept. from 90 to 180 days of frustration.. no thank you !!!

DonnaGreen March 26, 2018

Susan, you could also contact PayPal to get your money refunded. Especially since you sent back the product and have nothing to show for it. If PayPal doesn't help then I would contact the credit card it was applied to also. Some credit card companies are really helpful with things like this.

TammyByler June 13, 2018

Wow. So glad I just found your review. I will be skipping this. I have to say I have used irestore's shampoo and LOVED it. I didn't expect much from it but did love it. Their serum did not make my hair gooey but I didn't use it regularly so I have nothing to report re: quality. I didn't care for the irestore helmet as I found a much better one (and more expensive too) via Capillus RX...not sure I would get that again but haven't used it long enough.

Nadia October 24, 2018

Hi Susan, my name is Nadia with Juvetress. Thank you for taking the time to leave a review! I want to apologize that you had this experience with our customer service team. Our customer's experience is our top priority and I'm very sorry that your experience was not a reflection of this. I will personally look into this matter and ensure it never happens again. Please email me at [email protected] and I will be more than happy to look into your order and make this right!

WHERE ARE THE RESULTS?
January 27, 2018
I HAVE USED JUVETRESS FOR 2 MONTHS SO FAR AND HAVE SEEN ABSOLUTELY NO RESULTS XCEPT GOOPY HAIR I HAVE TO COVER TO GO OUT IN PUBLIC.

Michael Mac Arthur February 05, 2018

was going to try this,but now maybe not,I am shiney bald on top,so if this really works I would be happy.

I see they have a 3 month return policy,so I may try it

don't know if you can reply to this, but if so, how bald are you

Michael Mac Arthur February 05, 2018

How bald are you,I am shinny bald on top.

I may try it,since it has a 3 month guarantee,

Did you return it and get a refund?

Nadia February 08, 2018

Hi Delia, I'm Nadia from JuveTress. Thank you for taking the time to leave us a review about your experience with our product so far. I am so sorry to hear that it was not what you had expected. I would like to let you know that we recently extended our Money Back Guarantee to 180-Days. We did this to ensure that our customers have enough time to use our product consistently to experience the maximum amount of results. I highly suggest that you use it for at least 6 months and if you are still not satisfied with your experience, I would be more than happy to issue you a full refund! If that time ever comes, please e-mail me directly at [email protected] Please e-mail me if you have any other questions or concerns at all! Thank you!

Lynn February 16, 2018

Thought I would try this product but after researching on line and reading these reviews I have totally changed my mind... if I don't like a product I want to be able to return it without having any problem at all and it sounds like your customer service dept or RMA dept has issue's. So on to the next. Nadia you see very nice but why should you have to apologize for something that should be taken care of as advertised.

As a Customer Service Manager most of my life I would not stand for having a 70 yr old woman go thru all the hoops she did just to get what was coming to her... I wish your Company well !!!

BarbaraDyjak March 03, 2018

Why does Lynn find it necessary to repeat the same comment with every customer review. Something fishy in Denmark, methinks.

BarbaraDyjak March 03, 2018

We get it. Give it a rest already.

NancyNardone April 09, 2018

NO I believe that the more people who take the time to warn us is wonderful and VERY thoughtful I have been ripped off before and it is nice to save me money and sadness on this terrible product

SZQ May 08, 2018

I have not used this product, but I would strongly recommend that all of the users who expressed dissatisfaction on this website for this product, write to the Better Business Bureau and tell them of their experience with this product and, more specifically, this company. I checked with the BBB regarding this company/product, and there are ZERO reviews thus far. So, please, if you have the time, file a complaint with the BBB if you feel the product is really bad, the customer service is really bad, etc. You'll be doing a good deed in saying, "Buyer Beware!" to new customers!