DMV.us.org Reviews

DMV.us.org
( 24  Reviews )

Website:  


Write a Review

You May Also Be Interested In

24 ‘DMV.us.org’ Reviews
Sort Reviews By:
review author image
1 Review

Got The Run Around

November 11, 2020

I ordered a report from dmv.org. They looked like the official DMV website to get your report, given their .org.us designation in their name and official looking California seal on their website.

I found out there was somebody on their report for me that had a criminal record. Different middle name and different birth date.

I went down to the main branch of my local DMV. Found out my record was clean. Have been trying to clear up my record with this particular organization, and have been given the runaround.

The website said I would be charged $1 per report when I signed up. Found out they were charging me $18.95 per month for a series of months. Went back into the site under a different email address just to make sure I had not missed anything. There is no opt out button for the apparent $18.95 plan, and there is no $1 per report opt in button.

It appears this is a massive scam. Stay away from them at all costs.

I will be disputing any charges that I see on my accounts, and I will be writing the attorney general’s office regarding this fraud.

These people should not be in business, nor should they be representing themselves as a legitimate search engine representing DMV’s interests for acquiring people’s records.

November 23, 2020

Hi Steven,
Thank you for taking the time to share your experience with us. I'm sorry it was not a great one. Please contact me directly at [email protected] or reach out to one of our friendly agents 24/7 at 1-855-482-6235 so we can attempt to make this right and provide a full refund. I look forward to hearing from you soon.

Thank you,
Karmen
CS Manager
dmv.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

DO NOT ORDER ANYTHING ******SCAM*******

September 5, 2020

I was on your website once and was supposed to be charged $1.00, I was charged that and an additional $18.95 for a multi report signup. The one report I got was not me and I did not sign up for anything else. This is a scam and your business practices are deceptive and illegal. I demand a refund and will dispute charge with CC company.

September 07, 2020

Hi Jerome,
Thank you for taking the time to share your experience with us. It sounds like it was less than great. Please contact me directly at [email protected] or reach out to one of our friendly agents 24/7 at 1-855-482-6235 so we can provide you a full refund. I look forward to hearing from you soon.

Thank you,
Karmen
CS Manager
dmv.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

USDMVCheck.com OR .org???

July 22, 2020

Here is what I find interesting...when you first attempt to get your report (which you WON'T, by the way - steer clear! You've been warned!) you go to www.USDMVCHECK.com (which, by the way, if you try to go to that web address, you get the 'Aw Snap' emoji). But EVERY response from 'so called' Manager Karmen gives the contact email of DMV.US.ORG. So my question is it .com or .org???

August 04, 2020

Hi Ann,
Thank you for taking the time to share your experience with us. It sounds like it was less than great. Please contact me directly at [email protected] or reach out to one of our friendly agents 24/7 at 1-855-482-6235 so we can attempt to make this right. I look forward to hearing from you soon.

Thank you,
Karmen
CS Manager
dmv.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

This is a SCAM!!!

April 5, 2020

From the website, they say report is $1, then I got an email said "Our records show that you signed up for the volume discount package... You have been charged $18.95 for the first month installment accordingly..."
But I have NOT signed for so called "volume discount package", why they charged $18.95 on me for no reason???
This is a SCAM! I will dispute this seriously!!!

View all 2 Comments
April 06, 2020

Hi Yanqin,
Thank you for sharing your feedback on your recent experience with us. I am sorry it wasn't a better one for you. Please feel free to contact me directly at [email protected] or one of our agents at 1-855-482-6235 so we can get you refunded ASAP.

Thank you,
Karmen
CS Manager
dmv.us.org

July 22, 2020

same thing happened to me, and EVERY TIME I try to go to their website to 'dis-enroll' (for something I never enrolled in, just sayin...) I get the 'Aw Snap...something must have gone wrong with our website'! EVERY SINGLE TIME! So, every month (going on SEVEN) I have to dispute the charge with my credit card company. SUCH A SCAM

Comment on this review...
review author image
1 Review

dmv scammer Andy

February 8, 2020

18.95 for what????????

February 26, 2020

Hi Diane,
We do offer a Volume Discount Package for $18.95. Any of our customer care specialists would be more than happy to explain how this package works. You can contact us 24/7 via chat from the website or by phone at 1-855-482-6235. If you were charged the $18.95 and are not happy with the service, contact me directly at [email protected] so we can make sure to get you refunded right away. We look forward to hearing back from you.

Thank you,
Karmen
Manager
dmv.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

waste of time

January 17, 2020

when you are completing the information to get your report you are given 5 minutes to complete the process (probably so you don’t take in any details about the monthly subscription, or how to cancel

January 31, 2020

Hi Tom,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

DO NOT ORDER ANYTHING ******SCAM*******

January 10, 2020

I’m going to make this simple. I was scammed like everyone else, just now. They tell you, “it’s on the website” even though it’s not. “They” took me for $18.95 same as everyone else saying I ordered 19 reports or something like that from “[email protected]”.

DO NOT ORDER FROM THIS WEBSITE!!!!

*********SCAM******************SCAM*****************SCAM******************SCAM*****************SCAM******************SCAM*****************SCAM******************SCAM************

January 31, 2020

Hi Josiah,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

Very deceptive-I was scammed!!!!!

December 27, 2019

December 24 , 2019

They state in the beginning that you're being charged $1.00, in order to cover the cost for them providing the service. NO PROBLEM RIGHT??? but i was deceptively charged $18.95 and they lied and said that i signed up for a 19 reports at $18.95. THERE'S NO DISCLOSURE OF THIS WRITTEN BEFOREHAND.

Once i disputed this, they said a that i can void the membership to which i did immediately and that a refund was issued and that i should receive it with 3-5 business days. WTF and all the information they provided to me was about criminals with DUI'S and murderers i kid you not and people with my last name.

BUT NOTHING ME, NO CORRECT INFORMATION ON ME except all my previous addresses!!!

January 06, 2020

Hi Samuel,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

Scam website

November 19, 2019

We were charged $18.95, not the $1 on the page. We did not get a report.

Disgusted!!!

I am trying live chat as per another user on this list.

View all 2 Comments
November 28, 2019

Hello Joanne,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We strive to maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures for accuracy and clarity. Our checkout page also makes it very clear how our reporting and program works.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

July 22, 2020

Ain't no way in hell you have a BBB 'A' rating, Karmen...or whatever your name is! LOL

Comment on this review...
review author image
1 Review

Suppopsed to be 1 $ got hit for 18.95 Liars

November 8, 2019

Andy Wright and his Organization are Thieves and Liars, Supposed to be 1.00 and got hit with 18.95 and no report. Reported them to Florida Bureau of Consumer Affairs and Florida HSMV.....This is a Bait and Switch Operation, Tell You one Price and Hit You with another.

November 15, 2019

Hello Richard,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We strive to maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures for accuracy and clarity. Our checkout page also makes it very clear how our reporting and program works.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

Very deceptive-I was scammed!!!!!

October 21, 2019

They state in the beginning that you're being charged $1.00, in order to cover the cost for them providing the service. NO PROBLEM RIGHT??? but i was deceptively charged $18.95 and they lied and said that i signed up for a 19 reports at $18.95. THERE'S NO DISCLOSURE OF THIS WRITTEN BEFOREHAND. Once i disputed this, they said a that i can void the membership to which i did immediately and that a refund was issued and that i should receive it with 3-5 business days. WTF and all the information they provided to me was about criminals with DUI'S and murderers i kid you not and people with my last name. BUT NOTHING ME, NO CORRECT INFORMATION ON ME except all my previuos addresses!!!

November 15, 2019

Hello Kenneth,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We strive to maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures for accuracy and clarity. Our checkout page also makes it very clear how our reporting and program works.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

SCAM ALERT!!

September 19, 2019

They get you good! They say report is $1 and they actually charge $18.95. Safe yourself the headache. Most states you can fill out a form and mail it in yourself to get your report.

September 27, 2019

Hello Norma,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We strive to maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures for accuracy and clarity. Our checkout page also makes it very clear how our reporting and program works.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

DMV US.ORG SCAM!!

September 1, 2019

THIS IS A REAL LIFE SCAM WEBSITE!!!
YOU GET SIGNED UP FOR $1 AND REALLY END UP PAYING $18.95 SO ANNOYING!!!! DON'T FALL THIS SCAM YALL!! WISH I LOOKED THEM UP BEFORE SIGNING UP..

September 05, 2019

Hello Ally,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We strive to maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures for accuracy and clarity. Our checkout page also makes it very clear how our reporting and program works.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

Didn't turn out as advertised

July 28, 2019

Paid the dollar for the report to receive a membership offer. Was charged $19. Full charge declined for insufficient funds in my account, but they got $2.30. I called and emailed company and all I got was the account cancalled but no report and no refund.

August 06, 2019

Hello Louis,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We strive to maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures for accuracy and clarity.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...
review author image
1 Review

DMV report

March 14, 2019

This report was not what I expected, Most of the information was not about me.

April 22, 2019

Hi Shirley,

I apologize for your recent experience and I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

My goal is to ensure you have a great experience with us. Please contact me by email and I will personally ensure you receive a full refund for all charges: [email protected]

Thank you

Karmen
Manager
DMV.us.org

Comment on this review...

Leave a Review