CarHistory.online Reviews

CarHistory.online
( 122 reviews )

CarHistory.online Customer Reviews

  • Sort Reviews By:

Ouch! Not $1.00, but $18.95
March 14, 2019

When you read the reviews it is too late. The charge is not $1.00 for database upkeep, it is $18.95. Please its a flimsy report.

I am informing all the cars for sale sites know abut this scam. Shame on you. Crooks.

VINsearchUSA.com

Karmen Jones April 23, 2019

Hello Art,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org

Ouch! Not $1.00, but $18.95
March 14, 2019

When you read the reviews it is too late. The charge is not $1.00 for database upkeep, it is $18.95. Please its a flimsy report.

I am informing all the cars for sale sites know abut this scam. Shame on you. Crooks.

VINsearchUSA.com

GeorgeDownes March 25, 2019

Thank you, Art, it is much appreciated!

Karmen Jones April 12, 2019

Hello Art,

I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase.

We maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures.

My goal is to ensure every customer has a good experience, please contact me personally to receive a full refund: [email protected]

Thank you

Karmen

Manager

Carhistory.us.org

review
March 7, 2019
not what i expected i expected to find all owners and more information.

Karmen Jones March 12, 2019

Hello Antonio,

I apologize for the experience you had with our services. My goal is to make sure that you have an exceptional experience with us.

I would like to offer you a full refund for your charges. Please email me at [email protected] and I will personally take care of this for you. You can reach me directly at [email protected]

Best Regards,

Karmen J.

Manager

CarHistory.us.org

ElliotKoller March 18, 2019

What further email needs to be sent

SCAM
November 30, 2018
I put my credit card information in for the $1.00 charge. No mention of any additional charges. I entered it 3 times since it kept bouncing back. I know my card is good so I couldn't understand. NOW I DO. That particular account I placed I was going to place the $1 charge on had 12 dollars in it. Glad it didn't go through. Rip off artists.

Karmen Jones March 06, 2019

Dear Frank

I appreciate you taking the time to point out the areas you had concerning your purchase. We maintain an A rating with the Better Business Bureau and have them review and approve all our billing disclosures. My goal is to ensure every customer has a good experience, please contact me personally to receive a full refund: [email protected]

Thank you

Karmen

Manager

Carhistory.us.org

GeorgeDownes March 25, 2019

BBB, is but a shadow of its former self!

Reports are not detailed.
August 14, 2018

Setting aside I got dinged for $18.95, the main problem I had is that the reports are not detailed like CARFAX. It only states if a car has Salvage or Rebuilt title issues but does not explain why. CARFAX is much more detailed and goes into greater depth about accidents. Also, for one report, CarHistory.us did not show that the car had been in an accident, but the CARFAX did. So there is missing data here.

With that said, you do get 25 reports. I was able to track down some of the cars I previously owned going back 10 years. So I guess I'll just use my 25 reports then cancel before the next billing cycle.

If your are looking for a trip down memory lane, this is a cheap way to do so. However, if you are looking for a detailed report on the VIN# you will only get basic information. It's not worth it unless you plan on running a lot of VINs and even then the data may not be accurate.

Karmen Jones March 06, 2019

Hello Drew,

Thank you for bringing your issue to our attention. We are always trying to improve our product and data at carhistory.us.org to ensure we provide the most value for your money. We work hard to maintain an A rating with the Better Business Bureau and work with them to review and approve all our billing disclosures.

My goal is always to ensure that every customer has a good experience with our website and reports. Please contact me personally to receive a full refund for your charges if you have not done so already: [email protected]

Thank you

Karmen

Manager

Carhistory.us.org

ANOTHER DISHONEST BUSINESS
August 13, 2018
BEWARE. They absolutely take advantage of people that don't necessary look at their credit card statement carefully, but then again that's how they make their money, sneaking charges onto unsuspecting customers credit cards. I also was charged the $18.95 and "signed up" for a year subscription that I did not authorize. Yes they will refund your card once you call them out on it, but nevertheless SHAME ON THEM.

Karmen Jones April 23, 2019

Hello Iri,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org

This is SCAM and they will steal your money
April 12, 2018
They say it costs $1.00 but they charge you $18.95 this is a total scam and when I called they said the $1.00 is a deposit that they never take and just charge the $18.95 SCAM SCAM SCAM

Karmen Jones April 23, 2019

Hello S M,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org

Car History.org billing practices (Beware)
February 17, 2018
I paid for their 1.00 report to check out a truck I was considering purchasing and the report was informative and helpful. However they billed me an additional 18.95 about 15 days after this transaction that I did not authorize. I don't recall anywhere in the online billing literature stating there would be a reoccurring charge of 18.95 monthly. I contacted them and their customer service representative was very helpful cancelling the reoccurring charge and said I would be receiving a refund for the 18.95 in 3 to 5 business days. Bottom line is this type of unauthorized billing tactics are becoming more and mote common these days and in my opinion is a deceptive and unethical business practice that prays on consumers that do not monitor their bank accounts carefully. My advise if you chose to purchase their car report to immediately call them and cancel the service once you have obtained the report to insure you are not getting over charged above what you approved to be charged.

Karmen Jones April 23, 2019

Hello Michael,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org

SCAM!
January 19, 2018
I should have read the reviews before I purchased- SCAM! DO NOT BUY THIS REPORT! They tell you it is $1 and then charge $18.95!

Karmen Jones April 23, 2019

Hello Raechel,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org

jeep
December 1, 2017
good check and cheap!

Carhistoryus.org is a scam
November 10, 2017
This company will sell you a one time VIN report for a dollar and then charge $18.95 a month using a different company name each month. They are very sneaky and dishonest. Your best bet is to steer clear of them at all costs.

Karmen Jones November 23, 2017

Hello Holly,

We apologize for your experience and want to make it right. Please email me at [email protected] and we will provide you with a full refund for any charges you have incurred.

Best Regards,

Karmen

Karmen Jones November 23, 2017

Hello Holly,

I apologize for your experience and truly want to make things right for you. Please email me at manager at carhistory.us.org and I will be sure to get you a full refund for all charges as quick as possible.

Best Regards,

Karmen

Rose January 30, 2018

I did a vin check through carhistory.us.org and when I checked our it said I would be billed $1. I just checked my account and they billed me the $1 and $18.95. This is not moral to do this to people by being sneaky. Will never use this sight again and will tell my friends and family not to also.

Car Information
November 8, 2017
I'm selling my vehicle and people would like some information from a source more then just me. I hope this helps them decide to purchase. I didn't see where you could put mileage.

Owner
October 30, 2017
I found it to be very informative.

David Furman
October 24, 2017
It was very helpful.. for the cost... It gave me what I was looking for

I got what I paid for
October 24, 2017
I asked for public information about my car and I got just that and more.

ms simmons
October 23, 2017
everything I needed was included in this report

Why only $1, to help us keep information current
September 28, 2017
Who needs 25 car reports except someone who buys and sells cars. I wish this review site came up when you're looking for car info. It is a scam. I immediately called after reading the other reviews, hopefully they won't charge me anymore.

Karmen Jones November 23, 2017

Hello Kirk,

I apologize for your experience and truly want to make things right for you. Please email me at [email protected] and I will be sure to get you a full refund for all charges as quick as possible.

Best Regards,

Karmen

Karmen Jones November 23, 2017

Hello Kirk,

I apologize for your experience and truly want to make things right for you. Please email me at [email protected] and I will be sure to get you a full refund for all charges as quick as possible.

Best Regards,

Karmen

DO NOT USE NOTHING BUT A SCAM
August 11, 2017

KevinGriessel

August 11, 2017

I just finished with the same company. A $1 charge then three $18.95 charges of the following months. They said I agreed to a one year subscription at $18.95. I only wanted one vin check.

Strange thing is I was charged three times from three different companies they claim are associate companies. I said it's extremely fishy way to conduct business.

I received three credits to my credit card for $18.95 and assured me they are a "very legitimate company."

I disagree.

Karmen Jones November 23, 2017

Hello Kevin,

I apologize for your experience and truly want to make things right for you. Please email me at [email protected] and I will be sure to get you a full refund for all charges as quick as possible.

Best Regards,

Karmen

Duped by scam
July 19, 2017
Reviewed on car for agreed on $1.00 charge and was then charged $18.95 twice! Had to close lock down my card and get a new one.

KevinGriessel August 11, 2017

I just finished with the same company. A $1 charge then three $18.95 charges of the following months. They said I agreed to a one year subscription at $18.95. I only wanted one vin check.

Strange thing is I was charged three times from three different companies they claim are associate companies. I said it's extremely fishy way to conduct business.

I received three credits to my credit card for $18.95 and assured me they are a "very legitimate company."

I disagree.

Karmen Jones April 23, 2019

Hello Linda,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org

1 Review Classic bait and hook
April 17, 2017

To make a long story short. it also happened to me. they bait you with a $1.00 and then hook you with a $18.95 charge from a different company name. here is my live chat Sable. if you use it be VERY careful and ready all of home page before you sign up.

Hello. How may I help you?

Welcome to Customer Service Livechat. In order to pull up your account, could you please provide me the email address, full name and zip code you used to order our services?

Visitorthis is a waste of time and money. it tells me almost nothing about the vechle. like year, make,model,engine size.

Sable - Online AssistantIn order to pull up your account, could you please provide me the email address, full name and zip code you used to order our services?

Visitorwhy do you need this?

Sable - Online AssistantPlease provide me your email address so that I can pull up your account and assist you in regards to your concerns.

Visitori paid a dollar for what i thought was a report, i thought it was a farse. but i thought i would give it for heck of it.

Sable - Online AssistantI assure you we are a very legitimate company.

Visitorthen why do i have to provide you with the info you ask for. i thought i would aleast get some basic info. all i saw was the VIN# witch i had provided to begain with.

Sable - Online AssistantI will help you for these issues.

In order to pull up your account, could you please provide me the email address, full name and zip code you used to order our services?

Visitoryou said this before, but you still have not told me why i did not get the info to begain with. as i said before i seams as though it is a scam just to get you to provide you more info and to get more money. it also seams as thought i am not going to get any stright info from your company. for the most part it is not going to worth it, but i will find a blog and post a rport of this

Sable - Online AssistantI assure you we are a very legitimate company.

Visitorit looks like that we are going around and around with no info in sight.

also please tell me that i will not get the report w/out giving you my personal info!

Sable - Online AssistantIf you provide me your email address, you will get your information.'

Visitorwhy did i not get the info to begin with. again please tell me that i will NOT get this w/out my personal info.

also if this is a legit co you should be able to see it . because i had all ready provided it.

also i have saved is conversation so i can add it the the blog.

Sable - Online AssistantI am sorry but without providing the email address, I would not be able to help you.

If you wish you can contact our customer support phone # is 1-855-482-6465. We are available 24 x 7.

Visitorand all i will get is the same run around from them.

Sable - Online AssistantI am sorry but it is impossible to pull up your information from our database without the necessary details.

Visitorgood try!

well guess what. i have just received this email. i see where you have been blowing smoke in my direction.

Dear Edwin Dodds,

Thank you for choosing Carhistory.us.org. Your Vehicle History Report has been processed and is available for viewing.

Login Information:

To login to your account, click this link : http://www.carhistory.us.org/member/login.php

You can contact us at:

Email: [email protected]

Click Here to Talk to a Live Agent Now Read

Sable - Online Assistant12:14 pmYes, that is an email from our customer support.

12:24 pmI apologize, but due to no response from you in over 5 minutes, I will have to terminate this session.

Thank you very much for chatting with us today. Please feel free to contact us again at your convenience.

Sable - Online Assistant has closed the chat.

Start the chat again

Karmen Jones April 23, 2019

Hello Mr Ed,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that you did not have a positive experience with our website. Our goal is to ensure that every one of our customers is happy with their experience.

Please email me at [email protected] and I will ensure you are fully refunded for your charges.

Best Regards,

Karmen

Manager

CarHistory.us.org